Skip to main content

El Levante UD visita als xiquets i xiquetes de l'Hospital Clínic Universitari de València

Los jugadores y jugadoras del Levante UD visitan el Hospital Clínico Universitario de Valencia

There are no reactions yet. Be the first!

Els jugadors i jugadores del Levante UD van visitar en la vesprada d'ahir l'Hospital Clínic Universitari de València en un emotiu gest de solidaritat amb els xiquets hospitalitzats.

Els futbolistes van compartir moments especials amb els xicotets i les seues famílies. Jorge Cabello, Xavi Grande, Víctor Jr., Alharilla, Eva Alonso i Gabaldón van ser els encarregats de portar alegria als xiquets ingressats. Durant la visita, van recórrer l'àrea d'Oncologia pediàtrica, on van entregar regals llevantinistes, van firmar autògrafs, es van fer fotos i van oferir paraules d'ànim per a donar suport als jóvens pacients en la seua recuperació.

Sens dubte, va ser una experiència inoblidable per a tots, els xiquets van poder disfrutar de la proximitat dels seus ídols i els jugadors van viure moments molt enriquidors.