Skip to main content
Levante UD

El Rasca de "La Liga", a la venda en els partits del Ciutat de València

There are no reactions yet. Be the first!

Cada jornada que el Levante UD dispute en el Ciutat de València, els aficionats granotes podran adquirir el nou Rasca “La Liga”, amb el que es poden guanyar premis de fins a 60.000 euros a l'instant, per només dos euros. Este Rasca dóna l'oportunitat al comprador de jugar en la millor Lliga del món.

Es tracta d'un nou producte de l'ONZE que permetrà als clients una altra possibilitat d'il·lusionar-se i, al mateix temps, continuar col·laborant en la labor social de l'Organització.

El joc disposa d'una modalitat en paper, “La Liga”, i d'una altra en suport electrònic, “La Liga electrónico”, que es pot jugar online a través de la web www.juegosonce.es En ambdós modalitats, el comprador disposa de fins a sis oportunitats per a competir i obtindre premi, que s'aconseguix quan, al rascar, l'equip que juga a casa guanya el seu partit.

A més, els bitllets no premiats tenen una segona oportunitat, el moment de la “pròrroga”, que permetrà aconseguir nous regals amb la promoció “Queda Mucho por Rascar”. Per a participar és necessari accedir a la web www.rascalaliga.es, introduir el codi que apareix en la part inferior de l'àrea de rascat en l'anvers del bitllet, i comprovar, directament, si s'han guanyat premis com a caps de setmana complets per a veure partits de la lliga, així com articles oficials de tots els equips de La Lliga, gorres i balons de la pròpia lliga.

Entre els regals més desitjats, es troba també un cap de setmana complet, amb viatge, hotel, sopar especial i entrades per a acudir als dos enfrontaments Madrid-Barça.

Els Rasques de l'ONZE, com la resta dels productes de joc de l'Organització, es poden adquirir en la xarxa de 20.000 venedors de l'ONZE, i en els establiments autoritzats que, de forma solidària, col·laboren amb l'Organització. També, en alguns casos, a través de www.juegosonce.es