Skip to main content
Levante UD

El Saló de Cristall de l'Ajuntament acull la presentació del llibre “Francisco Fenollosa: de sangre azul... y grana”

Multitud de persones van acompanyar al president d'honor en este acte.

There are no reactions yet. Be the first!

El Saló de Cristall de l'Ajuntament de València es va quedar xicotet per a acollir, en la vesprada d'ahir, la presentació del llibre “Francisco Fenollosa: de sangre azul… y grana” dedicat al president d'honor del Levante UD.

L'obra va ser presentada en el Saló de Cristall del consistori municipal, que es va vore completament abarrotat per la multitud de persones que van voler acompanyar al president d'honor llevantinista en este dia tan especial. Entre els assistents es trobaven directius de l'entitat, encapçalats pel president Pablo Sánchez; jugadors de les diferents plantilles; empleats; representants d'altres clubs, com el Valencia CF, el Real Madrid o el RCD Espanyol; destacades personalitats del món del futbol, com el president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana, Salvador Gomar; polítics; i periodistes, fotògrafs i diferents treballadors dels mitjans de comunicació valencians.

El llibre, escrit pels periodistes Alberto Gil i Joaquín Ballesta, arreplega la vida de Paco Fenollosa vinculada al Levante UD, així com la seua carrera professional de la mà del periòdic Las Provincias. A més, inclou el testimoniatge de 50 persones que han compartit molts moments amb el president d'honor llevantinista i conten les aventures i desventures que han viscut al costat d'ell des d'un prisma molt personal.

L'acte va estar conduït pel jugador José Morales i per la periodista Inma Cerro, neta de Paco Fenollosa, els qui van guiar la cerimònia amb emoció, respecte i transmetent el carinyo que tots professen pel president d'honor granota. L'alcaldessa de València, Mª José Catalá, li va dedicar unes sentides paraules destacant el seu carisma, proximitat, simpatia, els valors que representa i el seu profund amor pel Levante UD. Per la seua part, Paco Fenollosa va agrair l'assistència de tots els presents, el treball realitzat pels autors de l'obra, la col·laboració de tots els que han participat en ella i va tindre un record molt especial cap a la seua dona, Conchín, que va arrancar els aplaudiments dels assistents en un moment entendridor en el qual no va poder contindre l'emoció.

La presentació de “Francisco Fenollosa: de sangre azul… y grana” va ser un reflex del carinyo que Paco Fenollosa desperta en les persones que tenen la sort de coincidir amb ell i es va convertir en un merescut reconeixement a tota una trajectòria vinculada al Levante UD i a Las Provincias.

No et perdes la galeria de fotos de l'acte!