Skip to main content
Primer Equip

RODA DE PREMSA | Julián Calero: “Anem a Tenerife amb la intenció de fer les coses molt bé i començar l'any sumant”

There are no reactions yet. Be the first!

Julián Calero ha comparegut este matí davant els mitjans de comunicació en la roda de premsa prèvia al partit corresponent a la Jornada 14 de LALIGA HYPERMOTION que el Levante UD disputarà demà dimarts enfront del CD Tenerife. Recordem que este partit havia de disputar-se el passat 10 de novembre i va ser ajornat a causa de la DANA.

Amb este compromís, el conjunt llevantinista tancarà la primera volta de la competició i el tècnic té clar quin és l'objectiu de l'equip en la seua visita a Tenerife després de tornar de l'aturada nadalenca: “Venim amb energies renovades i amb ganes de fer les coses molt bé. Amb eixa intenció anem demà, a intentar fer-ho molt bé i a començar sumant”. Els blaugranes saben que aconseguir la victòria seria important perquè “sumar de tres seria una bona arrancada d'any i ens vindria molt bé. L'equip estava fent moltes coses millor del que estaven dient els resultats”.

L'entrenador és conscient de la dificultat del partit, ja que “és un rival que té molta necessitat, que es juga moltíssim i ens posarà les coses complicadíssimes”. Les seues visites a l'Estadi Heliodoro Rodríguez López les recorda com a “partits dificilíssims” i sap que el de demà “no serà menys”. “Els dos equips ens juguem molt, hi haurà un punt d'intensitat molt alt”, reconeix Julián Calero.

A continuació, pots vore la roda de premsa completa.